Hej, hej hallo!

Vilken UNDERBAR dag! Det är jobbigt varmt ute och jag är hemma med två härligt hundar och en katt.

Idag togs dränaget bort på ca 10 sekunder så det var inga problem!

Bilder tagna med kameran som jag Äntligen laddat batteriet på.


"Snark.. Jag vaknar inte för nåt." //Mira


"Jaså, är det du, matte?"



"Ja, ja.. Jag kommer."


"Vad var det du ville?"


Rulla sig efter fästingar är Mira expert på iaf!




Milton och Morgan.


Hej, hej sommarn!


In och äta, sen ut igen! //Morgan


Nu ska jag boka släp inför flytten. Kanske sola lite också. ;)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

men hörrö...nu slipper ni ju dom där elaka fästingarna...och de ska bli SÅÅÅ roligt att ni flyttar upp, tänk när vi blir sugen på att umgås så är de inte så långt att hälsa på!!! Tänk va roligt!! Är såååå glad för eran skull...ni kommer närmare dom som ligger dej varmt om hjärtat och nirre får lära känna nya människor, underbart!!!Kör i vind så kommer ni lyckas med ALLT <3

2012-05-03 @ 07:21:10

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0