Brandsläckare

Brandsläckare är nåt ALLA hem ska ha. Säkerhet är superviktigt! Men usch så fula dom är och dom förstör verkligen inredningen. Och man kan ju inte stoppa undan dem i skåp eftersom dom ska vara så lättillgängliga som möjligt.
 
Så idag hittade jag en lösning på mitt problem. Med symaskinens hjälp såklart.
 
Före:
 
Efter:
Det är sytt av ett kraftigt möbeltyg för att få stadga. Insidan är även fodrad så att det ska ge ännu mer stabilitet.
 
Och ett ordentligt rep syddes fast så att man snabbt får av överdraget vid eventuell brand.

Kommentarer
Postat av: Monika

Kloka du, vart ju superbra gömma för den praktiska eldsläckaren,och snyggt..:))

2012-11-26 @ 15:05:05
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: christina björklund

Du ser möjligheter i allting min vän.....

2012-11-26 @ 18:44:46
Postat av: Josse

Jättefint! En sån måste jag också göra till våran släckare :)

2012-11-27 @ 00:58:32

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0