Som björnen

Jag är så glad över att vi flyttat till mina hemtraker men något jag ogillar är detta ständiga mörker. Det är kolsvart när man stiger upp och åker till jobbet. Det är kolsvart när man åker hem från jobbet.
 
Jag har ingen inspiration till något och blir dessutom jättetrött av allt mörker. Och värre blir det! Snart slutar solen visa sig helt.
 
Det enda lilla ljus man får är på helgdagarna. Här vid projekt "hämta timmerdoning" som tyvärr inte fick plats på släpet så den blev kvar. ^^
 
Mmm, gott.
 
Wihooo!
 
Nä, man skull no ändå ha gått inni ide å vakne opp te förvårn istället. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Nallen har rätt..bara dra in i idet, ovetandes om eländet i världen...och sen komma ut, frisk och utvilad till fågelsången...

2012-11-15 @ 08:04:53

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0