Det visste ni inte om mig

 
1. Jag använder barntandkräm eftersom vanlig tandkräm är alldeles för stark.
 
2. Jag ser aldrig TV.
 
3. Bland det jobbigaste jag vet är att duscha.
 
4. Jag sover i byxor, tröja, sockar, tjocksockar och tjocktröja.
 
5. Jag lyssnar bara på hårdrock.
 
6. Förutom min vanliga arbete så är jag distrubitör till ett enormt stort hälsoföretag.
 
7. Jag har stora problem med rastlöshet.
 
8. Jag kan inte stå brevid sängen i rädsla över att nån ska sticka ut handen och ta tag i min fot.
 
9. Jag har alltid minst 10 projekt igång samtidigt.
 
10. När jag dammsuger har jag alltid hörselkåpor.
 
11. Jag äter choklad varendaste dag.
 
12. Jag älskar att förhandla ner priser och har stenkoll på ekonomin.
 
13. Jag väljer att aldrig titta på eller läsa nyheter eftersom alla hemskheter gör alldeles för ont i mig.
 
Sådär, då slänger jag in några bilder på fredags-djuren. ^^
 
 
 
Ikväll ska vi ha myskväll med goda vänner och tonvis med mat och onyttigheter.
 
Önskar er alla en trevligt fredagkväll! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

haha 3: an måste jag hålla med om fast för min del är det torkar delen som gör det hela dunder jobbigt :P

2012-10-26 @ 17:09:00
URL: http://gargnesarn.blogg.se
Postat av: christina björklund

Jaa du...detta visste väl ingen om dig......Söta husdjur du har...passa dig för handen under sängen, man vet ju aldrig!!

2012-10-26 @ 18:26:12
Postat av: mor

Sandra då, innebär detta att du inte läser PT tidningen som du nu får av mig? Det är faktiskt ganska bra att följa med bland nyheterna så du slipper bli kallad " en dum blondin" .. ;)Kramis

2012-10-26 @ 19:29:20
Postat av: Lillemor

Alltså sandra, dom som inte känner dej måste tro du är konstig ;) <3

2012-10-26 @ 21:13:54

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0