Höstfint för 20 kr

I vår stora norrbottensgård finns det ett rum som inte har något golv och är i riktigt ofärdigt skick.


Här inne hittade jag en träbalja(?) och en gammal mjölkkanna.



Där i röran låg det tegelstenar och nå gammal frigolit som fick bli botten i eftersom jag hade rätt lite jord.


Sedan lades en duk över som släpper igenom vatten och sen på med jord och i med ljungen! Dock blev det lite glest och för att fylla ut...



.. gick jag till skogen och hämtade mossa.
 
Tada!

Resultatet:
 

.. Det enda jag betalat i detta projekt var jorden. Totalkostnad: 20 kr! Och det var väl billigt för att få det lite höstfint vid ingången? ^^


 

Kommentarer
Postat av: Monika

Jättefint..:)

2012-10-11 @ 19:48:09
Postat av: Lill

Kanonfint:)

2012-10-11 @ 19:50:45
Postat av: Lena

" Jätte snyggt " Tack för tipset nu ska man ut i skogen och plocka mossa .

2012-10-12 @ 11:23:50
Postat av: mor

Superfint!

2012-10-12 @ 20:19:24

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0