Ont i exakt halva kroppen

Vilken dag, vilket väder! Minusgrader och strålande sol, precis som det ska vara.
 
Idag har jag förbrännt en miljon kalorier. Jag har spacklat, slipat, målat, sågat, bärt, rensat, huggit, slipat, målat. Inte hunnit äta, inte hunnit vila sen kl 07:00 imorse. 
Det hålls faktiskt på att renoveras i tvättstugan, äntligen tog jag tag i det!

Imorgon kommer det nog att vara klart och jag kommer INTE att ha slösat mer än 200 (!) kr på hela projektet. Det vill ni inte missa!
 
Måste också slänga in en bild från inatt på myshundarna.
 
Mellan målarvarven så har vi sprungit ute mest hela dagen. Husse och Milton var i skogen, jag och Mira hemma.
 

Rensa, rensa!
 
Här satt jag i evigheter med min lilla yxa och försökte hugga ner ett träd som aldrig ville falla.
 
Haha, detta gillar jag. Ni minns Mira när hon satt bakom gardiner i en period?



Här är nåt liknande när hon ska sitta precis där det växer högt gräs fastän hon har 3000 kvm fin gräsmatta runtom.
 
Jag undrar vad hon tänker på..
 
 Nu ska jag trycka i mig en 85% choklad framför tvn!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0