Renoverat klädkammaren

-Ursäkta det dåliga bilderna, dom är tagna med mobilen.
 
Från vår tvättstuga kommer man in i en klädkammare som jag nu renoverat för små pengar.
 
Golvet jag lade blev över från sovrummet och väggfärgen kostade nog runt 50 kr. Golvlisterna behövdes också fräschas upp och dom målade jag med väggfärgen bara.
 
Före:

Köp alltid storpack färg och ha hemma en bunke på 10 L. Det blir billigast så.
 
Efter:
 
 
Totalkostnad: Ca 50 kr. Rätt billigt för renovering av en liten walk-in-closet?
 
Nu ska jag bara upp med inredning. Har någon några tips om detta så skriv gärna! Ikea-grejer blir det inte, det måste finnas billigare altrernativ.
... gör det inte det så bygger jag nog inredningen själv. ^^
 

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0