Val och kval

Jag sitter verkligen och vinglar fram och tillbaka med bloggen. Ska jag fortsätta med den eller inte? Eller ska jag ta bort allt personligt och behålla endast tips och trix och skapelser? Eller va tusan ska jag göra med den?
 
Jag behöver verkligen er hjälp med detta! Och jag får så dåligt samvete när jag ser hur många trogna läsare som varendaste dag är in på bloggen.
Jag känner att den röda tråden har delat sig alldeles för mycket men NÄR jag vet vad jag ska blogga om så gör jag en storsatsnings på bloggen! :)
 
Så för att komma fram till ett beslut så frågar jag nu ER:
 
(Var anonyma om ni så vill.) Men hjälp mig nu med detta!
 
VAD VILL NI LÄSA OM?

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill läsa om allt möjligt :)
Jag gillar att läsa om hundarna främst ;) haha..
Men man blir även inspirerad av dina inlägg om inredning m.m...

Jag vill läsa om allt från erat liv på landet till glamour :)

2012-10-01 @ 16:02:05
Postat av: Kajsa

Jag gillar din blogg. :) Jag tycker att det är roligt att läsa om allt från skapelser till inredning. Hundtips och trix är också kul! :)

2012-10-01 @ 16:03:38
URL: http://kajsik.blogg.se
Postat av: Lill

Håller med de ovanstående:-) Är ju förtjust i kontrasre överallt i livet så att "kastas" från det ena till det andra är bara kul ,blir aldrig tjatigt och enahanda då!!! Kram på dig <3

2012-10-01 @ 16:06:18
Postat av: Mor

Håller med alla tidigare inlägg. Roligt att inte enbart läsa om hundarna utan alla dina projekt är intressanta. Men förstår ju att du inte hinner blogga varje dag eftersom du jobbar och har många järn i elden. Kramis

2012-10-01 @ 16:19:33
Postat av: christina björklund

låt oss titta in genom nyckelhålet hos dig/er, ta del av tankar, funderingar, glädje och allt som blandas i livets vispskål..och inte att glömma...ALLA UNDERBARA FOTON!!! Klart du ska "göda" oss utsvultna med din verklighet, hundar, inredning, görande och låtanden..kom igen nu Sandra!!

2012-10-01 @ 16:27:31
Postat av: Anna

Fortsätt så som du gjort, mycket hund vill jag läsa om =)

2012-10-01 @ 16:41:24
Postat av: arola

jag tycker det är kul att läsa om allt som du skriver:)men sandra det viktiga är ju att du själv känner glädje och lust att skriva...Kramar från Carola...

2012-10-01 @ 17:16:21
Postat av: Anonym

Gillar att läsa dina tips och trix om inredning. Inspirerande!

2012-10-01 @ 17:30:40
Postat av: camilla

Det är jätte kul att läsa och se vad det är du har gjort, allt från trä grejjer, inredning till handarbete :)

2012-10-01 @ 17:44:54
URL: http://gargnesarn.blogg.se
Postat av: Cissi

Håller också med alla andra. Fortsätt som tidigare. Vi som inte är en så stor del av ert liv längre vill liksom veta vad bi håller på med, både ni, hundarna och katten :-)

Kramar

2012-10-01 @ 18:04:44
Postat av: Lotta

Jag vill ju så klart läsa om Morgan :) Men allt annat du skriver är både roligt, inspirerande och intressant så jag tycker du ska fortsätta i samma anda :)

2012-10-01 @ 18:41:31
Postat av: Helena

Hej ! Allt du skriver om är intressant. Du är en positiv person som skriver om inspirerande saker. Och hundarna, vardagsmyset, pysslet och alla tips. Ja allt är kul att läsa om tycker jag. Men du ska ju bra skriva om du mår bra av det! Hoppas verkligen du har kvar bloggen.

2012-10-01 @ 20:39:59
Postat av: Anneli

Det är klart du ska fortsätta.. :) Jag läser helst om tips och trix, men lika gärna om hundarna och livet i allmänhet.. :) Håller med många föregående talare om att du inspirerar i ditt skrivande, det spelar ingen roll vad det handlar om, ändå lyckas du på något vis alltid göra mig väldigt "taggad" på att göra saker.. :)

2012-10-01 @ 21:46:12
Postat av: Lena

Hej Sandra ! Jag bara älskar din blogg sida.Du är otroligt duktig med vad du än tar dig för,varesig det gäller hundar eller inredning och allt du tar dig för.Du inspirerar många av oss som läser denna blogg tror jag " Jag blir då det " Lyfter hatten och håller tummen upp för dig Sandra när det gäller hundarna och allt annat som du delar med dig av till oss.

2012-10-03 @ 08:07:07
Postat av: maria

fortsätt som du gör Sandra - alltid lika kul att läsa om ert liv, du är en fantastisk tjej!

2012-10-05 @ 21:59:29
Postat av: Lotta

Jag läser den typ varje dag du får inte stänga ner den!! ;)

2012-10-11 @ 19:57:41
URL: http://eklyckanszoraija.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0