Fy fan

.. rent ut sagt.
Snacka om att jag mår som skit. Förkyldningarnas moderskepp har landat i mig. Därför blir min lilla byggprojekt åsidosatt. Föresten, änsålänge har ingen gissat rätt. ^^
 
Jag orkade mig ut att mysa lite till i solskenet och här följer bilder på det:
 
.. Morgans sysselsättning för kvällen var väl inte sådär superaktiv.
Ved staplar vi ungefär jämt nu. Och när vagnen är tom så fylls den på nästa dag.


Vår härliga baksida.
 
Vad skönt när jag nu kan säga, "Jag var inte lat och sket i att plocka alla svarta vinbär, det var så att hundarna åt upp dom!"
 
 

Mira sitter på Morgans vakttorn. ;)
Ganska så fin är hon, min ängel. ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lill

Jättefin <3 Drottningen af Ale ;-) tänk att dom äter de svarta vinbären:-O ,de brukade ratas av mina!!!

2012-09-05 @ 19:50:35
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: camilla

ja men fy för förkylning! jag sitter också med den ovännen i soffan och tycker synd om mig själv :P

2012-09-05 @ 19:55:24
URL: http://gargnesarn.blogg.se
Postat av: Grannen

...Och tänk att jag har hittat hit! :D
Ni verkar ha fått det väldigt fint på bilderna att döma, precis min stil..skillnaden är bara att jag aldrig hinner komma till inomhusinredningen. Djuren tar all min lediga tid...och alla mina pengar ;D Nåja, nån gång ska jag också bli sådär pysslig:)

Superfint!

2012-09-06 @ 08:48:16
URL: http://labrie.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0