Ute i lingonskogen

Mitt projekt får ni vänta på. Just nu spacklas det och slipas. ^^
 
Ikvällst staplade jag ved och när husse kom hem så stack vi ut i skogen..
 
.. i lingonskogen.


Fina Mira bar väskan på vägen dit.
Sen var det plockning för hela slanten. M&M betade som vanligt. Mira äter blåbär tills halva hon är blå och Milton gick på lingonen ikväll.
Nerpackning av skörden och Milton fick bära.


Här kommer ett kort på Miltons tassar. Själv blir man storleksblind på sina hundar och tycker aldrig att de är stora, men detta kort reagerade jag på. Stora tassar på dessa hundar!


Grodan.


Här ska jag presentera hus nr 2. En gammal norrbottensgård från 1700-talet kom på köpet när vi köpte huset.


Sen vane bara å he si in å bört rens surbera.
Gonatt! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Hulda på Brändön..ibland.. björklund

Schtorföttren.... visst har dom de...Härliga bilder, härlig text..blir så glad när jag får följa med på era utflykter...

2012-09-04 @ 11:06:01

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0