Tack

Ingen vet hur jag känner eller hur jag tänker men nåt som både berör och betyder oerhört mycket är just dessa människor runtom. Glöm inte att ni spelar en stor roll och att ni är väldigt viktiga! ♥
 
Över till nåt mindre dramatiskt då! Här kommer bilder på Mira imorse.
 
 
Här är två sockpar jag stickat klart. Superduper sköna och mjuka, kan jag lova!!
 
Jag har också sytt en del förkläden i olika modeller. Har testat mig fram lite. :) Jag ska fota dom också och lägga upp. Ska snart ha en till Bloppis för att "skapandet-lådan" är redan full. Igen.
 
Nu ska jag sätta mig framför brasan och värma fötterna en stund och invänta två goda vänner, varav en av dom är den som bringat Mira och Milton till världen.
 
Ha en fin lördag! De flesta är väl säkert ute och gasar runt med skotrarna. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Dom vänner du har runt omkring dej har alla en uppgift, nån kan vara lugnande, nån kan vara peppande, nån kan vara tröstande, osv osv osv...och de bästa med ens vänner, Man vet vars man har dom, oavsett om det tar 1 dag, 1 måndag, 8 veckor, eller 1 år innan man hörs, men man vet ALLTID vars man har dom...glöm inte det <3 kram

2013-01-12 @ 09:37:06
Postat av: camilla

Hur gör man du hälsteget på tjocksockan?

2013-01-12 @ 12:55:44
URL: http://gargnesarn.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0