Mitt sista inlägg

Nu har jag bestämt mig, detta blir mitt allra sista inlägg på denna blogg. Mina bloggartider är över och på min topp hade jag nästan 3000 unika läsare/vecka. (Fick ofta den frågan förut.)
 
Anledningen är enkel, jag har inte tid att sitta vid någon dator. Det är så mycket att stå i ensam med att sköta om en hushåll och en villa. Jag har inte lyxen att kunna sitta ner på rumpan på kvällarna.
 
Ni som känner mig vet att jag alltid är i fläkt och vind, aldrig stilla, alltid projekt och äventyr på gång, så om jag har tid över så vill jag inte disponera den vid en datorskärm.
 
Så tack alla ni trogna läsare som följt en liten del av mitt liv i 4 år. Allt från Arvidsjaur ner till Göteborg och upp hit till Luleå, Ale där jag nu bor med Mira och Morgan. ♥
 
Jag har ej bestämt mig för om jag ska radera bloggen eller låta den ligga kvar, tiden får utvisa.
 
Ni som vill följa mig i mitt liv hädanefter får helt enkelt hälsa på! Eller så kan ni följa min Instagram som rätt flitigt uppdateras med bilder varje dag typ. Sök på sandrahallsten så hittar ni. Facebook har jag ju också om än väldigt ouppdaterad.
 
Med det sagt så avslutar jag väl det hela med lite random bilder.
 

Nu ska jag skynda mig ut och klippa gräset i några timmar och sedan ta kort på bilen.
Jag ska nu sälja min Cheverolet Trans Sport 3,4L V6 -03. Jag har insett att den bilen är alldeles för stor för mig nu. Är det kanske någon som är intresserad? (Vill ha 27.000 kr för den.)

Nu önskar jag er och mig själv en trevlig och effektiv fredagkväll!
 
Och om det finns några frågor eller funderingar så passa på att ställa dom nu. Jag besvarar allt.
 
Hej då! ♥

Kommentarer
Postat av: anette

hej
vad tråkigt att läsa att du ska sluta blogga,men jag vet hur det är att inte ha tid.
jag är bara nyfiken på hur det går för andra vovven som flyttade ?
Kramar Anette

2013-07-13 @ 19:06:42
URL: http://chabasses.bloggplatsen.se
Postat av: Joanna

Kram tjejen!

2013-07-14 @ 18:34:24
Postat av: Anonym

Trist att du slutar blogga. Har alltid varit så kul att se alla dina projekt, har fått en massa inspiration av dig. Hoppas du låter bloggen vara kvar så man kan gå in och kika på alla tips och trix ;)

2013-07-14 @ 22:34:59
Postat av: Anonym

Hej Sandra ! Vad tråkigt att du bestämt dig för att sluta blogga,klart att man har förståelse för alla vet vi ju vilket jobb det är med hus, hem , hund och jobba heltid samtidigt.Det är nog många med jag som kommer att sakna din kreativitet med allt som du tagit dig för ,allt från ljus stöpning till dina sista skapelser som du delade med oss.Att bara komma på tanken att förvandla trista och tråkiga plastdunkar till helt underbara skapelser . Ja du Sandra ! Jag kommer sannerligen att sakna din blogg. Men jag önskar dig av hela mitt hjärta att du och Mira och Morgan ska få lugn och ro och inte behöva känna stress.Kan du vara så snäll och pussa Mira på nosen från mig.Jag avgudade den hunden från håll. Sköt om er ! Kram från Lena i A-Jaur

2013-07-15 @ 08:32:08
Postat av: Anonym

Tack Sandra för alla dina inslag som naturbilder och alla nytto -vackra prydnad sakar du har visat oss här hur man kan använda göra om "gammalt".som nya" saker ..Hoppas du och vackra Mira och Morgan får fortsatta fina år tillsammans..:)
ha dt bäst kram.
Mvh Monika och sanktisarna Lucy Olle och Gösta,katterna Zero och Mozart

2013-07-18 @ 19:09:32
Postat av: Maria F

Hej Sandra!
Tack för de år vi fått följa dig i ditt liv!
Det har varit roligt och inspirerande men jag förstår dig så väl - tiden räcker inte till!
Kram på dig!

2013-07-22 @ 17:03:36
Postat av: Louiefem





Augmenting Residence Price By Renewing Tops Ahead of a Sale

Renewing coverings may greatly increase the worth of residences before selling. Potential buyers frequently search for residences featuring new or well-maintained coverings, as they see them as evidence of comprehensive care and reduced long-term expenses. A modern roofing can make a home more desirable and obtain a higher value at selling time. Putting money into roof upgrades becomes a smart strategy for property owners seeking to maximize their return on property.

In order to demonstrate One dweller in a coastal region decides to renew their roof before putting their home up for sale. The modern roofing turns the home more appealing to buyers, leading to several bids an increased selling value.

To illustrate One property owner advises a homeowner to renew their worn covering with updated supplies. The investment in roofing renewal pays off as the property sells rapidly and with a high rate.







[url=https://portcityexteriors.com/roofing-myrtle-beach-sc/]Costless roof evaluation by Castle Hayne NC[/url]


[url=http://thewarriorsoath.boards.net/board/]Advantages of Thermal Roof Tech[/url] 08_88c0

2024-07-18 @ 08:46:57

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0