Öl är gott, eller?

Jag har nu äntligen köpt en grästrimmer. Jag hade ju en bensindriven röjsåg tidigare men den tog mitt ex.
Så denna gång tänkte jag att en batteridriven skulle räcka till min 3000kvm tomt... men ack så fel jag hade.
Två gånger fick jag ladda batteriet för att röja allt finlir på tomten. Nåja, då vet jag det tills nästa gång. ^^
 
Köpte den för övrigt på Jula 999 kr och den är absolut prisvärd om du kanske har en tomt på 1500 kvm.
 




Bushund!




Den bilden får vi ta en närbild på. Mira ser smått sugen ut, va?

Ja, och Morgan gör det han brukar.
 
 Nu väntas besök av kollega med vän, grillat är godast!
 
 

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Underbart med lyckliga djur runt lyckliga människor....
Om en relation haltar, då tar den bara energi och man binder upp varandra.... Ser att din båda M mår gott,så även du..Längtar efter att krama er

2013-06-02 @ 11:05:39
Postat av: Ida

Hej Sandra bara undrade vad det nu är du heter på instagram fantastiska fina bilder

2013-06-02 @ 15:21:08

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0