Dags?

Idag får vi se vårens fötter med 0 grader ute. Är det dags att få komma ur idet snart kanske? Helt ärligt, är det 20 minusgrader vill man inte göra nåt egentligen. Men nu när solen börjar värma och vi ser tecken på att det faktiskt kommer en vår och därefter en sommar, ja, då vaknar man plötsligt till liv igen!

Imorse tog vi en härlig tur efter skoterleden här runt Ale, följt av en biltur (som Mira älskar så mycket).


Och idag mina vänner så ska jag göra sånt här! ^^


Ha en fin lördag! Jag antar att många är ute med skotrarna på ett renskinn i solen.

Kommentarer
Postat av: christina björklund

GO-MIRA..tänk att det gått 3 år sen hon var "min" ellet lånehund iallafall....Så du fixar utebelysningen själv??? Säg VAD du INTE kan...?

2013-03-24 @ 12:38:58

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0