Taggad!

 
Vilken fin dag det varit idag, hoppas helgen bjuder på samma väder.
 
Min mormor har flyttat, i och med det så har jag fått lite möbler av henne. Vilket passar jättebra eftersom jag nu bara står med ett halvt hem.
Jag är så sjukt taggad på att få ta tag i dessa nya projekt!
 
Nu har jag fulla tvättstugan med gamla grejer som ska få nytt liv.
 
 
Denna skönhet är 103 år gammal och vilken lycka att få arbeta med denna!

Perfekt att gästrummet står tomt också. Det blir min "work-shop".
Denna gamla klaff-möbel är dock inte i sitt originalskick, det synd tydligt på handtagen att dom inte är 103 år gamla. Jag ska försöka luska vidare i hur den kan ha sett ut för 100 år sedan. Förmodligen kommer jag ändå inte att göra den original men det är alltid kul att ha i bakhuvudet när man arbetar. 
 

Solen är just nu påväg ner och såhär underbar utsikt har jag på baksidan.




Morgan idag.
 
Mira är alltid lika nöjd när matte kommer hem. ♥
 
 
I helgen har vi också fått finfrämmen. Cilla är här på besök och ska vara med mig, Mira och Morgan hela helgen.
 
 Men det skrivet så önskar jag alla en fin fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Allt andas så positivt runt dig,,,fått möbler och därmed nåt att fixa till.....kan säkert bli fina saker när du blåst din ande över dessa grejer....
Och Mira får en kompis..lixom du...härligt!!! Kramar till er

2013-03-08 @ 18:40:52
Postat av: Mor

Tack igen bästa Sandra för att du tog hand om Cilla medans vi roade oss med Tomas Ledin!

2013-03-11 @ 08:54:30

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0