Hot

Tack Anneli för tipsen ang odling på grönt! Shoppinglistan är nu exakt vad du gett på förslag. ^^
 
Ja, vilken helg, vilken värme. Jag väntar på bakslag från vädergudarna för så här bra får man inte ha det!
 
Det är fortfarande supervarmt ute och projekten är i full gång och har varit det hela dagen med krattning, klippning, räfsning, eldning, sortering, skruvning, gäster, städning, målning, hundar, katter, sol och choklad. Jag tror knappt jag suttit ner en sekund. Ja, därför får ni en bildbomb lite snabbt så ska jag fortsätta med mitt.
 
Puss & kram. Hoppas helgen varit lika somrig som min! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är de du klippt bort på sista bilden?

2013-05-26 @ 21:05:08

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0