Imorgon får ni sovrummet

Imorgon är jag upptagen mest hela dagen med massor av mys. Så idag tidsinställer jag ett inlägg som publiceras på bloggen tidigt imorgon.
 
Idag har jag nästintill gjort sovrummet klart, med att inreda då. Och det är samma sak denna gång, jag har ej köpt en pryl utan fixat ihop rummet med det som fanns hemma. Läs om det imorgon.
 
Det är fortfarande regnigt väder och jag har knappast någon lust att gå ut och hitta på nåt.
 
Jag funderar verkligt över något att skriva om idag.. men... jag kommer inte på något alls.
Ni vill ju knappast läsa om att jag tvättar idag, eller att jag ska städa. Eller att jag strax ska käka lunch. Så därför säger jag bara: Ha en fin lördag! ♥

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0