Läsarfråga om kameran

 
Jag vet att jag någongång, någonstans har besvarat denna fråga men vi kör den igen!
 
"Vad har du för kamera?" Anonym
 
Det är en Olympus e 450, 10 megapixels kamera. Jag tror att den kostade runt 2000 kr. På MediaMarkt. Det var nåt år sedan nu och jag kan för allt i världen inte hitta någon återförsäljare som säljer just denna prisvärda modell. Den har kanske utgått eller nåt?
 
Men med tanke på att systemkameror kostar skjortan så måste jag nog ändå säga att den har gett mycket för pengarna omän den inte knäpper de allra bästa mörker-bilderna.
En riktigt bra nybörjar-kamera kan man säga!
 
Jag siktar på att köpa en ny, då ska jag sälja denna.
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0