Snabbt tillbaka

Att det skulle gå så snabbt att få det tillbaka, det trodde jag inte.

Det är nämligen så att jag har varit iväg till grannkommunen och fått hjälp med min bil som inte ville gå igenom besiktningen.
En av killarna är en kollega och den andra hade jag aldrig träffat förut.

Ikväll blev bilen klar och när jag frågade denna okända men ack så hjälpsamma kille vad han ville ha för jobbet så insisterade han på ingenting. Han bjöd tillochmed på en glass.

Tänk att turen kom till mig så snabbt, att denna gången var det jag som skulle få en okänd människas hjälp. En människa som också ger utan att ta något tillbaka. <3

Dagens ros går till dig, Kim!


Kommentarer
Postat av: Mor

Så fantastiska killar! :)

2013-05-30 @ 09:03:39

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0