Sommarn

Sommarn har kommit!
 
Igår skruvade jag igång åkgräsklipparn. Det tog väl några timmar men igång kom den tillslut!
 
Jag har varit iväg och köpt utemöbler till altanen också, vilket ni idag får på bild. För er som undrar så är det köpt på Rusta. För alla 6 stolar, bordet och tillägsskivorna fick jag betala drygt 4000 kr.

Imorse vid Ale kvarn.

 
Ljusstöpningen är i full gång och det blir en hel drös med blockljus. Mer kommer!
 
 
Morgan gav oss sällskap när vi skulle på kvällspromenad igår.
 
 
Idag ska jag ta tag i krattan. Hööövva!!
 
Bra, tack hej! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Undrar just vem som håller i kameran??? Fina bilder av väl hållna djur....

2013-05-19 @ 18:37:35

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0