Vilket klipp!

Oj oj.. Jag är inte den som vanligtvis shoppar men idag fyndade jag ett par skor.
 
För någon dag sedan såg jag en kvinna posta en annons på facebook där hon sålde några skor och någon lampa. Jag kontaktade henne och idag mötte jag upp kvinnan på hennes jobb och köpte ett par skor hennes son hade haft.
 
Nu är jag ägare till mitt andra par Haglöfs-kängor. Dessa skor kostar precis 1.800 kr nya.
 
Dom ser knappt använda ut och är verkligen superfräsha, jag betalade 150 kr. Årets klipp!
 
 
Mira tyckte också det var nödvändigt att blogga om skorna. Eller? ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Nån gång ska man ha tur oxå!!!

2013-05-13 @ 21:07:39
Postat av: Mor

Liknar dom du fick av mig, så nu har du flera. Alltid bra att ha, särskilt för dig som är ute mycket i skog och mark.

2013-05-14 @ 10:23:42

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0