Projekt pottskåp

Min underbara vän och loppiskamrat Christina (samma Christina som gav mig det där underbara skrivbordet. HÄR kan ni läsa om det) har nu gett mig ännu ett projekt.
 
Denna gång är det ett gammalt pottskåp/kommod som är helt, helt underbar!
 
Såhär ser det ut idag:
 
 
Tanken är att få detta..... wait for it.......     ....... .... vitt!
Men kanske slår jag på stort och försöker ge mig på att göra det "slitet i färgen" och "nött av tiden".
Jag är en absolut amatör inom tekniken men det ska nog gå att utföra!
 
Denna pjäs kommer så småningom få sin plats i den nyfräsha lilltoan. ^^

Kommentarer
Postat av: Moster Hulda på Brändön..ibland.. björklund

Underbara Sandra......snart kommer den lilla stolen oxå.....Om du får tag i ett tvätt-set i porslin att ha ovanpå kommoden...som det var när det begav sig....och en pottelipotta innanför dörren...Du är för härlig kära sandra..Inget är omöjligt!! Kan du ta ner månen till mig??

2012-11-04 @ 11:52:33

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0