Gör rummet större

Jag har fått några frågor hur man gör ett rum större, eller rymligare.
Det är superenkelt.
 
Två saker man kan tänka på är 1. Låga möbler. 2. Ljusa färger.
 
I vårt förra boende gjorde jag om köket medan Niklas var bortrest, när vi bodde i Göteborg.
Detta är ett superbra exempel på att ett rum känns mer rymligt och luftigt.
 
Vårt förra kök FÖRE:
 

EFTER:
 
(Man behöver ju inte vara så extrem med det vita, som jag var. ^^)
 
Även detta exempel är bra på vårt förra sovrum. Med rätt möblering och färgsättning så blir det ett helt annat rum.

FÖRE:
 
EFTER:
 
 
Klicka HÄR och ni kan läsa om den superbilliga köks-renoveringen jag genomförde!
 
Med det sagt sticker jag på yoga ikväll!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha med låga möbler där har ju i alla fall jag tur som inte är så lång så jag kollar inte på några höga möbler, läääängtar såå mycket tills jag får flytta in i ett hus istället för alla lägenheter!

2012-10-24 @ 21:17:44
URL: http://gargnesarn.blogg.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0